Általános szerződési feltételek

Kérem, tanulmányozza át az online vásárlással kapcsolatos tudnivalókat, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti önmagára nézve. A jelen Általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a stagrabutor.hu hu webáruház (a továbbiakban: Webáruház) használatának feltételeit.

A Webáruház URL címe:

www.stagrabutor.hu

 

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Clair obscure kft

Székhely címe: 1097 Budapest kén utca 2

Cégjegyzékszám: 01-09-299914

Adószám: 25982406-2-43

Bankszámlaszám: 11600006 – 00000000 – 79727747

Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: Magyar

 

Ügyfélszolgálat adatai:

Telefon: +36706076207

E-mail: [email protected]

Hétfő-Péntek: 10:00-18:00

 

A Clair obscure Kft. fenntartja a jogot, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket módosítsa vagy kiegészítse. A módosítások, illetve kiegészítések a www.stagrabutor.hu internetes oldalon lesznek elérhetőek. A jelen Általános Szerződési Feltételek bármely változása nem alkalmazandó azon megrendelésekre, amelyek az ilyen módosítás vagy kiegészítés hatálybalépése előtt kerültek leadásra, kivéve, ha jogszabály ettől eltérően rendelkezik.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A szerződés tárgya a honlapon (www.stagrabutor.hu) található és megvásárolható valamennyi árucikk a feltűntetett változatokban (szín, kárpit, állás). A megjelenített termékek kizárólag on-line, rendelhetőek meg. A bútorok adatlapja tartalmazza a főbb jellemzőket. A bútorok adatlapján megjelenített képek kis mértékben eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek (például előfordulhat, hogy a színminta képe a valóságtól kis mértékben eltér). A bútorok az összeszereléshez szükséges eszközöket tartalmazzák. Ezek az eltérések nem minősülnek szerződésszegésnek, és ezekről az eltérésekről a rendelés visszaigazolása előtt telefonon igyekszünk egyértelmű felvilágosítást adni. Az alábbi értékesítési feltételek kerülnek alkalmazásra minden, a Szolgáltató által bármely bútornak a vevő számára történő értékesítése esetén, minden vitás esetben a jelen szerződés feltételei az irányadók.

Az általános szerződési feltételek elfogadása

Amennyiben a felhasználó igénybe kívánja venni a Webáruház szolgáltatásait, köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés folyamata

A webáruházában regisztráció nem szükséges sem a böngészéshez, sem a vásárláshoz. A weboldalon többségében olyan bútorok vannak feltüntetve, amelyeket nem tartunk raktárkészleten, ezért 2 munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon, és egyeztetünk a szállítás várható időpontját illetően. A megrendelés leadása után rendelését visszaigazoljuk, amely szerződéskötésnek számít. A vevőt fizetési kötelezettség terheli.

Az adásvételi szerződés létrejötte

A felhasználó megrendelését a Webáruház oldalán keresztül adhatja le. Ezt követően automatikus válaszüzenetet küldünk a fogyasztónak. A rendelés leadása szerződséskötésnek minősül. A rendelésre válaszul küldött automatikus üzenettel az adásvételi szerződés létrejött. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, iktatásra nem kerül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

 

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a házhoz szállítás költségeit Budapest 120 km-es körzetében, ameddig a kiszállító munkatárs autóval el tud menni.  A lakásba történő beszállítás és a bútor üzembehelyezése 2500 ft bruttó . Az emeletre történő szállítás díja 1000 Ft/emelet/elem , amely tartalmazza az ÁFÁ-t.

Fizetési kötelezettség

A Webáruházban vásárolt bútorok esetén a vevőnek fizetési kötelezettsége van. Webáruházunkban egyedi termékek megvásárlására van lehetőség. Így a vásárló a megrendelést követően online bankkártyával, közvetlen banki átutalással vagy a weboldalon is feltűntetett címen készpénzben ( Budapest 1079 Kén utca 2.) köteles a termék árát megfizetni. Banki átutalás estén  3 munkanapon belül.

Kiszállítás

A szállítás időpontjáról a szolgáltató a vevőt minimum 3 nappal  a kiszállítás előtt telefonon értesíti. Javasoljuk, hogy ellenőrizze a termék színét és összetételét, amíg a kiszállítást végző munkatársunk a helyszínen tartózkodik. Előfordulhat, hogy a kiszállítás rajtunk kívül álló okokból (pl. útviszonyok, baleset, időjárási okok, vis major) az előzetes értesítés ellenére meghiúsul. Ilyenkor igyekszünk a fogyasztót az esetleges változásról a lehető leghamarabb tájékoztatni, és a kiszállítást a következő lehetséges időpontban ismét megkíséreljük.

 

Fizetés

A stagrabutor.hu -nál az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

  • Készpénzes fizetés
  • Bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés online
  • Banki átutalás (előre utalás)

 

Banki átutalás

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük, utalja át a fizetendő összeget cégünk bankszámlájára a kiszállítás időpontját megelőzően. Kérjük, megjegyzésben adja meg rendelésének hat számjegyű sorszámát (pl. #123456).

Címzett: Clair Obscure kft

Bank: Erste Bank

Megjegyzés: Rendelésszám

Bankszámla szám: 11600006-00000000-79727747

 

Fogyasztónak minősülő Vásárló elállási joga

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Az olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát. Ha a vásárló mégis elállna a megrendeléstől, miután webáruházunkban egyedileg legyártott termékeket forgalmazunk a vásárló köteles felkeresni a webáruház üzemeltetőjét a békés megegyezés érdekében.

 

Az elállást +36 706076207 (információs vonalon, emailben ([email protected]) vagy levélben lehet bejelenteni. A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát a Korm.rendelet 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

 

Kellékszavatosság, termékfelelősség és jótállás

A Clair Obscure Kft-t a 151/2003 (IX.22.) Korm. rendelet alapján a rendeletben felsorolt fogyasztási cikkek vonatkozásában kötelező jótállási kötelezettség terheli (kötelező jótállás).

A 151/2003 (IX.22) számú Kormányrendeletben felsorolt 10.000 Ft elérő, de 100.000 Ft- ot meg nem haladó eladási ár esetén a jótállás időtartama 1 év, 100.000 Ft-ot meghaladó, de 250.000 meg nem haladó eladási ár esetén 2 év, 250.000 Ft eladási ár feletti termékek esetében a kötelező jótállási idő 3 év, amely esetben ezen termékekre e hosszabb kötelező jótállási idő az irányadó.

A jótállási idő a termék fogyasztó általi átvételének vagy a termék beüzemelésének napján kezdődik. Amennyiben a fogyasztó a termék átadásától számított 6 hónapon belül nem helyezi üzembe, a jótállási határidő kezdő napja a termék átadásának napja.

Panaszkezelés módja

Amennyiben bútora kicsomagolása után gyártási hibát vagy a szállítás során történt sérülést észlel, kérjük, fényképezze le a sérülést, és küldje el nekünk e-mailben az [email protected] e-mail címre, mi pedig igyekszünk a lehető leghamarabb orvosolni a problémát. Munkatársunk a lehető legrövidebb idő alatt, de legkésőbb 5 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és ismerteti a lehetőségeket – fontos számunkra, hogy minden vevőnk elvárásainak megfeleljünk.

 

Békéltető testületek

Ha nem volt megelégedve a stagrabutor.hu termékével, vagy szolgáltatásával, kérjük lépjen kapcsolatba velünk az [email protected] e-mail címen.

Ha az online vásárolt termékről beküldött panasz válaszával nincs megelégedve, kérjük töltsön ki egy űrlapot az európai békéltető testület honlapján – http://ec.europa.eu/odr/ – kérjük, legyen kedves minket is informálni erről.

A békéltető testület eljárásának alapvető célja és funkciója a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, ha ez nem lehetséges, a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítése érdekében az ügy eldöntése. A hazai békéltető testület ingyenesen igénybe vehető és az ország egész területén hozzáférhető vitarendezési fórum, a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett működő független testület. Hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A hazai békéltető testületek listáját és elérhetőségét itt találja. További információt a békéltető testületekről: https://bekeltetes.hu/udvozlo?id=testuletek

A békéltető testület elött folyó eljárásban a Clair obscure Kft.-t együttműködési kötelezettség terheli.

 

Adatkezelés és adatok megosztása további szolgáltatókkal

A megrendelésben megnevezett társaság, Clair obscure Kft. a személyes adatok kezelője. A személyes adatok kezelésének célja a megrendelés teljesítése, a hibás teljesítésből származó igények esetében ezen igények elbírálása a teljesítéshez szükséges ideig, továbbá, bizonyos esetekben az adatkezelés jogszabályban meghatározott célból, illetve ideig történik (pl.: adó- és számviteli jogszabályok által előírt kötelezettség teljesítése céljából az ott meghatározott ideig történik). Az adatok címzettjei azok az adatkezelő által megbízott társaságok, akik a megrendelés teljesítésében és panaszkezelésben részt vesznek, akiknek az adatokat e célból továbbítjuk.

Ha a vevő nem adja meg személyes adatait, a megrendelést nem tudjuk teljesíteni. Kérjük, törekedjen arra, hogy adatait pontosan adja meg. A vevőnek joga van ahhoz, hogy adataihoz hozzáférhessen, joga van adatai helyesbítéséhez vagy törléshez, joga van arra, hogy korlátozza az adatkezelést, illetve megilleti az adathordozhatósághoz való jog, illetve, ha az adatkezelés a Furniture1 Kft. jogos érdekén alapszik, tiltakozhat az adatkezelés ellen.

A vevő által megvásárolt termékek minőségének felmérése érdekében, a megrendelést e-mailben lehet értékelni a megrendelés teljesítése után. Arra kérjük, hogy hagyjon véleményt, és értékelje a megvásárolt terméket. Ebből a célból a vevő e-mailje továbbítható a harmadik feleknek. A Stagra bútor számára ezt a szolgáltatást a TestFreaks AB nyújtja (Norrtullsgatan 6, 113 29 Stockholm, Svédország).

Panasszal vagy bejelentéssel a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz lehet fordulni, amelynek címe és elérhetősége az alábbi oldalon található: https://naih.hu/uegyfelszolgalat,–kapcsolat.html (e-mail cím: [email protected]).

 

Felelősség kizárása

A Clair obscure kft. nem felelős a weboldal használatából vagy működtetéséből adódó károkért, vagy az alábbi esetek bármelyikéért, adódjon az bármilyen okból: az interneten küldött és/vagy fogadott adat meg nem érkezése; az internethálózat jelen szerződésteljesítését megakadályozó működési hibái; a fogadó készülékek vagy kommunikációs vonalak meghibásodása, bármely tartalom vagy adat elvesztése; bármely szoftver vagy weboldal meghibásodása; programhibák, rendkívüli események következményei vagy technikai hibák; ideértve a vis majort; valamint a vevő internetszolgáltatójának díjait is. Bár gondosan ellenőriztük a weboldalon szereplő árakat, fenntartjuk magunknak a jogot bármely számítási, szerkesztési, illetve elírásból származó nyilvánvaló tévedés miatti ár változtatásra vagy egyéb módosításra.

 

 

Vonatkozó fontosabb jogszabályok jegyzéke

– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);

– az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.); – a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);

– a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;

– a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)

– az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

– a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet. – a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet

A jogszabályok elérhetőek a www.njt.hu linken.